понедељак, 7. јул 2014.

Google Panda 4.0

Google je najavio dva glavna algoritma rangiranja: Panda 4.0 i PDL 2.0. Mnogi vebsajtovi su izgubili svoja rangiranja posle apdejta. Da li su vaše veb strane pogođene? Šta možete da uradite da biste izbegli probleme sa rangiranjem? Da li je optimizacija sajta rađena na pravi način?

Gugl izbacuje Panda 4.0. Šta to znači za vaš vebsajt?
 
Zašto je Google pustio ove apdejte?

Oba apdejta je najavio Met Kats na Twiteru:
Panda algoritam ima za cilj vebsajtove koji imaju loš kvalitet sadržaja. Ovo je veći apdejt što znači da će Gugl verovatno promeniti način identifikovanja lošeg kvaliteta sadržaja sajtova.
Sat nakon saopštenja novog Panda algoritma, Met Kats je najvio i novu verziju „Payday Loan“ algoritma. Originalni Payday algoritam je pušten juna 2013. godine. Nije u vezi sa Guglovim Panda ili Penguin algoritmima i cilj su mu „visoko spamovani upiti“.

Kojim vebsajtovima je snižen ranking posle ovih apdejta?

Prema nekolicini izveštaja na vebu, glavni sajtovi kao što su ebay.com, ask.com, biography.com i aceshowbiz.com izgubili su i do 70% svojih Gugl rangiranja.

Čini se da (često automatski kreiran) sadržaj ovih veb strana nije dovoljno dobar Guglov novi algoritam rangiranja.

Kako to utiče na vaše veb strane?

Ako se vaš vebsajt uglavnom sastoji od veoma sličnih strana, verovatno će Guglov novi algoritam uticati na njega. Isto će se desiti ako je sadržaj vaših strana kreiran automatski.

Ako niste spamovali Gugl, ova dva apdejta neće uticati na vaša rangiranja. Oba algoritma imaju za cilj veb spam. Ako vi sami ne spamujete, nemate ni čega da se plašite.

Ako želite da dobijete trajne rezultate, ne koristite spam metode za promovisanje vašeg vebsajta.

Koristite white-hat SEO metode i igrajte po pravilima. Gugl rangiranje vašeg sajta će onda biti mnogo stabilnije.


Нема коментара:

Постави коментар